DEVKLAZI

DEVKLAZI

poniedziałek, 25 maja 2015

$20 faktów o mnie-DevKlazi$

Heeeej!!! Dzisiaj taki pierwszy post tylko o mnie :) Mam nadzieje, że was nie zanudzę...Zapraszam na trochę faktów o mnie i moim życiu :D
Pierwsze 5. będzie dla tych którzy w ogóle mnie nie znają.

1. Mam 15 lat a w październiku dokładnie 14 października kończę 16.
2. Mieszkam w Wielkiej Brytanii.
3. Mam psa Huskiego, wkrótce może się nasza rodzina powiększy o nowego psa, ale na razie bez szczegółów.
4. W Anglii jestem prawie 2 lata :O (właśnie zdałam sobie z tego sprawę)
5. Moja rodzina jest w Polsce, tutaj jestem tylko z rodzicami.

6. Nie lubię kiedy ktoś patrzy na mnie kiedy jem.
7. Mam tak jakby strach przed przytyciem.
8. Stwierdzam, że jestem trochę dziwna.
9. Jestem niska (i okrągła hah).
10. Kręci mnie taniec i gimnastyka artystyczna.
11. Kocham piłkę nożną.
12. Chciałabym odwiedzić Hiszpanię i Grecję.
13. Jestem jedynaczką.
14. Chciałabym zostać weterynarzem.
15. Mega boję się przyszłości i tego, że mi nie wyjdzie.
16. Nienawidzę czytać książek.
17. Pomagam zwierzętom jak mogę.
18. Mam bzika na punkcie moich włosów.
19. Lekko rozczarowana życiem.
20. Idol; Paul Walker (cały czas w moim sercu) [*]

To tyle na razie wątpię, że ktoś się zainteresuję, ale jednak mam nadzieję, że chociaż trochę zainteresowania będzie, a jeżeli macie jakieś pytania, albo zależy wam na poruszeniu jakiegoś tematu na blogu, lub macie jakieś pomysły na inne wpisy, proszę was o odezwanie się do mnie.

Snapchat: szalonaklara
Email: devklazi@gmial.com
Instagram


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz