DEVKLAZI

DEVKLAZI

piątek, 3 kwietnia 2015

Zniszcz ten Dziennik.

Cześć, dzisiaj całkiem inny post, tak przeze mnie zwany 'próbny', ponieważ chciałabym wprowadzić na bloga trochę zmian, między innym chciałabym wprowadzić serie 'Zniszcz ten dziennik', ten post jest tylko informacją, abym zobaczyła czy w ogóle będą zainteresowani taką serią, zamierzam nagrywać wszystko co będę robiła w dzienniku i chciałabym stworzyć to także na YT, wiem, że tego już jest mega dużo na YouTube, ale mnie bardzo ujął ten dziennik i sama bym się chciała wkręcić w niego.

Teraz trochę zdjęć dziennika, chociaż podejrzewam, że wszyscy już wiedzą o co chodzi...







A teraz bym miała prośbę, jeżeli zechcecie to proszę o pisaniu numerków stron, które chcecie abym zrobiła pierwsze, jeżeli nie macie dziennika i nie wiecie jaka to strona, to po prostu napiszcie co trzeba tam zrobić, a ja ją odnajdę.

To tyle z tego postu, jak już wspomniałam jest to post informacyjny, ma za zadanie pokazania mi i wam czy to jest dobry pomysł, czy ma w ogóle sens...

Dlatego koniecznie napiszcie mi czy warto, a jeżeli tak to jakie strony mam zrobić pierwsze!!!!

10 komentarzy:

  1. Ja mam Zniszcz Ten Dziennik jest świetny !

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam, ale słyszałam, że świetny i chyba się zaopatrzę w niego

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta ksiązka ;3
    chodź u mnie leży w półce niestety..
    super wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że poruszyłaś ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie posiadam , ale dużo moich koleżanek go ma i polecają .

    Zapraszam do mnie orchixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam, świetna zabawa z nim jest :D bardzo podoba mi sie twój blog :) mam nadzieje że mój też Ci sie na tyle spodoba, że zaobserwujesz:) http://karoladyl.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaj coś nowego, bo chyba zapomniałaś że masz bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak zapomniec, ze ma sie bloga, dziewczyno jesli zalezy ci na popularnosci tego bloga to zacznij cos dodawac a nie w jednym poscie obiecujesz ze cos dodasz a potem masz miesieczna przerwe, zastanow sie co ty robisz, bo niedlugo nie bedziesz miala nikogo kto cie obserwuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W dupie mam ten blog skoro nie umiesz go prowadzić , zgadzam się z osoba powyżej

    OdpowiedzUsuń