DEVKLAZI

DEVKLAZI

sobota, 3 stycznia 2015

Konkurs!!!!

Witajcie kochani!! Postanowiłam zrobić konkurs na 10 najlepszych blogów, które ja wybiorę :)

Warunki:

  • Udostępnić tego bloga na instagramie i Facebooku 
  • Zaobserwować tego bloga
  • Skomentować poniżej, podając swoje blogi 
Konkurs trwa do 10 stycznia, więc macie trochę czasu :)

Patrze również na to ile pod nim jest odpowiedzi z poleceniem innych użytkowników, to daję wam przewagę:)

Konkurs rusza dopiero kiedy będzie 15 komentarzy 

Jeżeli wybiorę tych 10 blogów przez 3 dni będą udostępniane pod każdym moim wpisem :)

W razie oszustów będę wszystko sprawdzać... :) 
    Powodzenia !!!!

8 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę miała czas, to z chęcią się 'zapiszę':)
    Powodzenia wszystkim uczeststnikom!
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej u mnie na blogu: joasiagruszecka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może zrobiłabyś swoją Morning Routine na jakimś filmiku? Mogłabyś to na bloga wrzucić :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem, ale chciałabym mieć więcej obserwatorów a potem zacząć coś nagrywać :)

      Usuń
  4. Twój blog jest żałosny, a składnia językowa pozostawia wiele do życzenia (weź to pod uwagę)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem, że w ten sposób wydajesz swoją opinię, ale zauważ czemu tylko ty myślisz, że on jest żałosny, postaraj się to rozwinąć, a co do mojej ''składni'' nie widzę nic co by mogło być nie tak, staram się pisać jak najbardziej czytelnie i poprawnie. Weź również pod uwagę to, iż jestem poza granicami państwa i niestety język polski staje się drugim, czy też dodatkowym językiem. I tak po mimo to wydaję mi się, że nie mam najgorszego języka, ani mnie widzę złej ''składni'' jak wspomniałaś w komentarzu. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Biorę udział z tym że na instagrama nie mam jak wejść :"(

    mój blog: http://nataliatomlinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim! ;)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń