DEVKLAZI

DEVKLAZI

wtorek, 30 grudnia 2014

Boxing Day- Haul

Hej :) Przychodzę do Was dzisiaj z haul z Boxing Day w UK, nie wiem czy wiecie o co chodzi z tym całym Boxing Day. Tym którym nie wiedzą, postaram się szybko wytłumaczyć. Jest to dzień (zazwyczaj 26 Grudzień), tuż po świątecznym dniu Anglików, w tym dniu są bardzo duże wyprzedaże, szczególnie sprzętu RTV, ale ubrań też nie brakuję. Przeceny w niektórych sklepach sięgają nawet do -70% na daną kolekcję, albo nawet na wszystkie produkty. W moim mieście może nie było nie wiadomo jakiego szału, ale udało mi się złapać parę ciuszków i trochę ozdób świątecznych na następny rok :) Zapraszam na fotki :) 

 Ta choinka obok na zdjęciu to choinka do podłączenia przez USB, jeżeli się ją podłączy to świeci się i zmienia kolory. Kkoszt- 0.50 pensów (około 2.50zł)
Miś polarny- £2,99 (15zł)


 Tą sukienkę kocham :) Firma NEXT- £7 (35zł)

 Na zdjęciu powyżej jest kombinezon haha, sama nie wierze, że go kupiłam, ale nie mogłam się oprzeć, bo to Husky i jest odzwierciedleniem mojego psa. (Nawet ma ogon) Primark- £7(35zł)

 To w sumie ostatnia rzecz, Sweter z                                                     działu dziecięcego :o ,ale dobrze leży. Primark-£5(25zł)




A to tak nie w temacie, ale muszę się z Wami tym podzielić

Na Święta dostałam Laptopa :) teraz już będę z Wami 24 na 24 godziny :) Ja jestem bardzo szczęśliwa z tego rocznych świąt, a jak Wy? Co dostaliście na Święta?

6 komentarzy:

  1. uwielbiam ubrania w UK primark to mój ulubiony sklep jestem w nim minimum raz w tygodniu a laptop bardzo fajny pozdrawiam . Misha xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja laptopa dostanę dopiero w marcu i czekam na niego z niecierpliwością. W Primarku są super rzeczy za dość niskie ceny :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo Primarka !! Daj znać jaki sprzęt dostaniesz !

      Usuń
  3. Zakochałam się w kombinezonie, jeju jaki świetny:(
    Szkoda, że u nas nie ma takich przecen hahha:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha ja ten kombinezon musiałam kupić ! Pozdrawiam !

      Usuń